Monday, May 21, 2012

Terlepas. . .

Salam..
Selamat malam kanan..
Selamat malam kiri..
Detik demi detik Aku lalui..
Hari demi hari Aku jalani..

KIsah hari ini..
Berkisar tentang kehidupan yang terlepas..
Pertama..Subjek Financial Planing
Hati terdetik bukan hari ini Group kitorang present.
Tapi bila tanyakan sahabat..dia kata hari ini.
Aku terima jela..
Memang Aku rancang nak present biasa sangat.
sampai je masanya..
Memang kitorang terlepas..
Waktu kelas pertama tamat.

Ke kelas kedua..
Subjek itu adalah economi.
Subjek yang buat pemikiran tercabar.
Fikir logik dan aplikasi di graf.
Cakap memang mudah.
Group Aku iaitu Wan. Yani dan Aku sendiri.
Kami hanya bertiga.
dapat topic "currency attack exchange rate on 1997"
mengenai inflasi kata mudahnya.
Belum sempat turn group Aku.
Masa dah time.
Tetapi lecturer Aku ingin meneruskan sehingga habis.
Tapi Tapi Tapi..
Aku ada Test. Aku mintak izin untuk ke kelas seterusnya coz Aku sorang yang ada test.
Aku terlepas lagi dari presentation.
Tapi Aku rasa sangat bersalah kerana tidak dapat membantu Wan dan Yani.
Maafkan Aku Wan. Maafkan Aku yani :D..


sekian ::


No comments: