Friday, March 4, 2011

Jana Duit Tanpa Modal version 2

Assalamualaikum..
nampaknya apa yang aku post sebelum ini susah untuk difahami...
ok, kali ini aku akan buat satu tutorial mengenai macam mana hendak mendapatkan duit dengan cara mudah..

ok..
langkah pertama, korang create satu akaun. klik banner kat bawah ni untuk create account..




langkah seterusnya..
log in dulu akaun yang dibuat...
cari earning area kat sebelah kanan..klik kat situ.
Akan kuar link available to click..klik 1 link dulu..


 
Bila dah klik salah satu link, akan keluar window baru macam kat bawah ni. Tunggu masa kat atas sebelah kiri tu habis dan ikut arahan. Contohnya kat ats tu dia kata “click 5, so korang kena klik 5 antara 4 no yang di beri…

Lepas sudah klik no yang diberikan…no kat atas tu akan hilang macam gambar kat bawah.(gambar 2.)

Langkah seterusnya tutup je window td. Then akan kuar mcam kat bawah ini..
Tekan je ok.


Balik ke window yang ada lagi 3 link tidak di klik td..
Ulang langkah diatas sehingga semua link selesai semuanya 

Secara automatiknya anda akan di masukkan  40usd. Untuk melihat duit itu, klik ke account

 

Untuk lebih cepat capai 10000usd,  jemput kwn-kwn  join..suruh die register atas nama anda.. caranya:

log in dulu then  klik promote..then copy refferal links tu bagi kat kwn ko.suruh die register..setiap link yg die klik,akan akan dpt 50%..so kalo die ade 4 link n klik,ko dpt la 20usd..


mudah kan?
xperlu modal n risiko kerugian sangat rendah..
nak tengok brapa Aku dah dapat skan?..
kat bawah header blog Aku ada banner yang memaparkan brape dolar dah Aku dapat..

jom cuba!

No comments: