Saturday, February 19, 2011

C.I.N.T.A Tikar Sajadah

"Aku mengerti Drama ini dah lapuk"


Lokasi : Rumah Bujang Sura Hujung, Depan Pondok
Waktu : 8.00a.m - 11.30a.m



Kebahagian tidur Aku diganggu gugat oleh Housemate 
yang "bergaduh"  nk ke modul...huh!!.."gege molek"..
Aku baru je nk start belakon dalam filem Aku sendiri..
nk guling-guling..turun naik gunung..terjun laut..date ngan pujaan..
cipta ayat romantik..
haha

 
Tp xpa gak..Bangun lewat rezeki xmasuk kan?..
so Aku bangun gak la..
Bangun2 terus mengadap Laptop..
Kalu ya pom basuh la muka dulu kan..
Tp Aku x ..
Aku terus ke sini : C:\Users\sugiura\Documents\Cinta Tikar Sejadah


Menonton tanpa gangguan kerana Aku sorang je yang xda modul..
Almaklum la, Aku ni junior ckit..
Selamat ber"modul" ya senior-senior ku..hehe..
tonton punya tonton, 
Aku tertarik scene ni...
Episod brapa Aku xpasti..
yang pasti diorg ni Aku dah tangkap khalwat gambar..


Aku xtahu la kalau Aku silap tgk atau ni hanya trick kamera..
Hanya diorg jela yang tahu ya..
Si Baju merah ni janda..
pemakaian bg Aku mmg boleh di labelkan "janda berhias" atau lau orang Kelatan panggil "mak datin"..huhu..


Sepagi Aku tgk drama ni..
90% Aku senyum je..
Kisah percintaan yang sweet bagi Aku ..
tambah pulak pelakonya mmg A+++ la..
Farid Kamil dan Rafidah Ibrahim..
Suke tgk Rafidah..teeet!!


Tp lagi 10% tu..
ada part boring gak..
part menyampah dengan Haji Haji Haji Jali (3x pergi mekah)
mmg batu batu batu api la die tu..gggrr!!
Gila Harta!!!..
Part yang mengugat kejantanan Aku adalah Part sedih..
adussh..sayu btol..
naseb baik la Aku duk sorang even Aku xmenangis pom..hahaha


Terima Kasih dari Kata Aku kepada semua pelakon drama Cinta Tikar Sajadah ni kerana dapat membuat jiwa Aku merusuh pagi ni ..haha
Sekian

No comments: