Thursday, December 30, 2010

Geng Bas Sekolah.

G.B.S!!!!
pade sape yang ada waktu boring mcm Aku time break ni, 
mesti pernah dengar G.B.S kan..ala, yg kat astro ceria 611 tu..
ala, yang no plat die GBS 611 tu la..
ala yang Azrol Raja Lawak tu la yg berlakon..
dah dapat kan?!!hehe..

haa, ni bkn Aku nk bagi sinopsis pasal cite dak2 tu..
Aku nk cite sal pelakon2 teater yg Aku kenal..haha..konon la..
Pelakon2 itu adalah Fauzi, Hazim, Zakwan, Imran, Izzuddin, Spudeen, Afiq, Azlan, Suffian, Asrol, Kamil..Helmi, Abd Rahman, Zamharil, Hizrin..
Ada sape ag Aku tertinggal ke?..meh cni tulis nama..haha..
Tajuk tu Aku ambik sempena nama folder gambar lam laptop Aku..
mcm xtaw nk letak nama apa kat folder gambar kitorg..Aku letak jela GBS..



Aku, Afiq, Fauzi, Hazim: bwh. Imran

Geng!!
Aku mintak maaf banyak la deh..
hok mano ado terlebih tinggi sore tu..
hok mano terkurang fikir tu..
biasa la, kalu duk skali sopmo..
menyampah pom ado dok..
ko gane..??
hehe..
xperlu tunggu hari raya kalu nk mintak maaf key
maaf la tu..
hok mano Aku sero xpuah ati dulu tuh kiro Aku burn dah tu..
bukak buku baru dah key..hehe..

odw ke lata tembakah
so lagi..
kalu ado hok pakai duit dulu tu, pahtu byr kemudian tu,
tkot masa bayar tu terkurang ke, mintak halal la..
lau nk tuntut tu gtaw depan2 la..
Aku sene jah nk bayar kalu ado duit..hehe..
Aku bena sajo jah nim syok sore..
Kata Firdaus Fit kat status fb dia, "orang yang bgtaw bosan or xtaw nk buat pape adalah org yg tiada matlamat hidup.."
haaa..
tu kata pakar tu...
Kata Aku plak, Aku nk isi diari hidup Aku ni ngan keceriaan,gambar kenangan, pengalaman, ilmu lau ada, or pandangan..
so, ada matlamat la kan..hehe

 dalam uitm,. kitorg no 3 beb!!

dalam suka, mesti ada dukanya..ceehh..ayat xleh bla,.
Aku sgt suka saing ngan sep ni..
sene kiro, mudoh baso..haha
pahni Aku xdok dah..
xdok depan mato buke maknanya xsaing kea??..
xpo la..
Aku tgk t la gano..
Kalu ado sapo2 hok nikoh dulu antara sep kkito nih, ajok2 la Aku etek, ajok2 ayam pom xpo doh..
Aku brehi make gulai hok free..hehe..hadiah xpyh rusim la..
Aku bwknyoo..


tmpat date G.B.S

erkkk!!
pade member2 Aku yang xsebut tu, 
bukan xkenal, tp xingat time Aku tulis ni..
tp lau Aku tulis bukan diorg taw pom nama die nk ada lam diari Aku ni..teet!!
xpa la, seandainya pencerobohan yg korg buat jumpa la diari Aku ni, Aku mintak izin letak nama n gambar..
sekadar isi matlamat Aku je..
xda nk buruk2kan sep2 mu..haha

ok Geng Bas Sekolah!!!
selamat merempuh masa depan dan dugaan!,
lau ada pape jgn dilupakan Atoq mu nih..
tetiba je!!
haha..

sesudah berjemaah!!haha

4 comments:

Mohd Hazim said...

trharu gl0w mu tulis g2..
haha..
xingt ak nk pese s0 ag k0w mu..
mu d0k dungun pasni xs0h tuka la gelaran..
at0k sesuai ngn mu..
xs0h wi pggil dauh,pidah gp0 laa..
haha..

Kata Aku said...

hak3..
cish!!
aku nk tukar..
nk tan sri plop kali ni..
last2 skali byi sri je..
haha

zoro zero said...

nak jerik weh.....
xseko aku atok gnie....
hahahahahahaha......

Kata Aku said...

haha...
drama drama drama