Friday, March 11, 2011

Waa.. Dah 111

Geng!!!
opss..maaf la xsopan sikit petang ni..
biasa pom memang camni je..hehe..
Haaa..entry ni hanya untuk mengucapkan penghargaan kepada followers
Aku yang ke - 111
Tahniah ya dan Terima kasih dari Kata Aku 
kerana sudi dipaksa follow blog Aku ini..
Maaf la kepada nombor-nombor yang lain..
Aku fanatik no 11 je..

dan follower tersebut adalah



Terima Kasih ya Adik, Akak, Makcik atau nenek..
haha..
Aku xpasti umur Dia berapa..
so, potong yang mana berkenaan jela ya..kah3..

Jom ke rancangan TERJAH Blog terpilih ini bersama Aku, 
tp korunk guna PC/laptop masing-masing lah ya..hehe


 ehem3x..
lau rasa tertarik dengan tuan blog ni..
leh la follow die gak..
Aku bg lampu hijau je..
tp sape Aku ni suke-suke je bagi lampu?
ok2..xda kaitan..
tu je..
Terima Kasih yah!



maaf la, tak sempat nak buat banner or pape tanda penghargaan

No comments: