Thursday, January 6, 2011

J.E.J.A.K

TORA datang lagi!!!


hehe..
saje je tu..intro ckit2..
nape, ase penah dengar je kan ayat g2..
mana xnya, masa kecik2 dulu,.
ni haa..
tiap2 kali balik sekolah, lau ada duit lebih, menda ni la Aku beli..
sebab..
terpengaruh ngan iklan kat tv..
punya la budak masa tu..haha

Dan sekarang...
jejak Aku di universiti..
semalam.. 5/1/2011, jam 4.30ptg.. tu la jejak pertama Aku ke dalam kelas!!(OPM533)
gila kan..
dah nk cuti hujung minggu baru nk masuk kelas..
tp Aku bgs lagi la dari org tu..
tgu next week baru nk jejak kaki, tunjuk muka...hehe

Aku dah ada kad matrik baru..

jeng3x..
Aku suka ngan system kat cni..
cepat je..
Aku buat kat matrik ni 10 minit je..
lepas daftar, die suh buat kad matrik time tu gakk..
mmg suke la..  ngeee..

Jejak pertama Aku kat pantai apa xtaw namanya..
tp kawasan Kampung Sura la..
Jejak tu terjadi bersebab tgu member nk ke rumah sewa kitorg..
Aku org baru mana taw ag..
lepak2 la kat pantai lu ngan Ayah Aku, Emak Aku dan Adik Aku ni..



damai..!!
tu je Aku leh gtaw..
Aku suka suasana kat cni..
tp suasana belajar Aku xtaw lagi..
baru 1 kelas je kot Aku masuk..camne nk taw. kan..huk2..

pastikan jejak Aku tidak anda lupakan..!!

2 comments:

ShEfASt.. said...

sy wt kad metrik 5 mnt jew.ha2..
tahniah fresh student!

Kata Aku said...

ceh!!
nyesal tulis 10minit..
ha3