Saturday, January 22, 2011

Popular..!!

POPULAR?!!?
..

ni mesti pasal ABPBH tu kan..
bila ep event tu ke udara?...
Aku pom tertunggu gak ni pasal tu..
nk taw nape?..
Aku nk tgk Artis lawa2, 
yang byk duit,
tp.....
pakaian xcukup kain..
ya!!!
Aku nk tgk diorg dikutuk, di komen dan macam2 lagi yang bakal diorg terima..

Kata artis kan..
xsah la lau xda gosip o soset-soset sal diorg..
"xpa..ko tgu la nanti"

ok2..Aku dah salah jalan ni..
masuk highway balik..

Aku masuk sekolah xsampai pom sebulan..
lam masa xsampai sebulan ni, 
Aku lagi popular dari artis wooo..
Hebat tak Aku??
hebat tak?...
jawab la weii.!!! hehe


"haha..."
suka bukan sebarang suka..
suka itu penuh kesakitan..
tp xpa..
Aku anggap tu ujian untuk Aku kat sekolah baru ni..
ase gak tertekan..
tp 
naseb baik la ada pelawak2 dari Raja Lawak hiburkan Aku..
Aku masih mampu tersenyum..

terima kasih rumate..
hidup kg Sura!!

No comments: