Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru..?

Ya!!
semalam, tepat jam 12:00 tgh mlm, kita dah berada dia tahun baru..
kaba dok?..meh cni nk pok pale tuh!!haha..
berlalu la sudah ramadhan...ehh, silap lirik!..
berlalu la sudah sedekat bagi abad 21, tinggal 9 dekat lagi untuk ke abad ke 22..
cepat je kan masa berlalu, mcm air dicurahkan ke daun keladi je..
mcm tu la Aku bygkan pergerakan masa..
2010 byk kenangan tercatat, 2011 bakal mengukir seribu peristiwa..
wah!!
ayat Aku..haha





dua kosong satu satu 
Aku suka no ni..
lebih tepat lagi no 11..
ntah kenapa, Aku meminati no 11 dari dulu lagi, 
nk kata ada "0ng" xda la sgt kot..
Lam apa2 pekara, secara kebetulan or disengajakan, 
mmg akan Aku pilih no 11,
myb no 11 ni nk mewakili Aku kot..
11/1 adalah antara pekara yg berlaku kat Aku...
dan Aku ingat tarikh itu...


Pagi tahun baru telima surat layang berwajah begini...

aiiyarrk!!
ingatkan semua baru..
adehh!!...
Lau g2 kena bawak gop la perangai lama..
camne?..hehe..

Sekadar untuk mengisi Diari tahun baru,
esok dah nk pergi tmpat baru, da xleh da nk on9 mcm biasa gamaknya..
adakah Aku akan jd jakun di tempat baru tu..
ntah!!..



 Selamat Menempuh cabaran di tahun baru ini

No comments: