Monday, February 28, 2011

Aku di Seludup

Bertarikh 26/2/2011 bermula jam 7.30 waktu Amerika, waktu tempatannya 8.30 pagi la kan..janji melayu...

Assalamualaikum..
terkenang sejarah pada tarikh itu membuat tangan dan otak aku menandatangani kontrak bersama untuk menghasilkan projek juta (family day) ini..
diharap projek ini dapat menarik pelabur-pelabur luar untuk membaca proposal  projek ini.

Proposal dimulakan dengan acara keagamaan, orang Islam wajib la solat kan..ya, sembahyang subuh..
jam dan waktunya tu sedia maklum la ya..
Selepas berceap, Aku dan beberapa pegawai dari department lain bergerak ke tapak Projek.
Sampai je kat sana, kitorg dijamu oleh pekerja-pekerja binaan..
walaupon tidak seberapa, tapi dapat mengisi perut Aku ini..
tentatif seterusnya Perlawanan Futsal.
Dengan rasa tidak bersalahnya Aku merelakan diri Aku diseludup..
percaya atau tidak..
nilai Aku begitu berharga.
tiada bandingan..emas pon tewas..haha

Aku budak ISBAC telah diseludup ke MARKETING.
sebabnya diorg xcukup orang.
xkisah la orang nk kata apa,.
curang ke..murtad ke, berpaling tadah ke..
asalkan Aku dapat join Family day ni..
tema untuk marketing "Puteh"
tp Aku selaku kapten pasukan, Aku pakai "biru"..
sape yang pernah tgk bola tampar tu tahu la, ada yang ganjilkan..?

then, penyeludupan Aku berterusan..diterbangkan ke lokasi lain untuk
acara "Tarik Tali"...
yang ni Aku xnk taip byk..layan je Aksi aku..

Aku tgk  nk suko sopmo..haha

tarik, tarik juga, posing tetap!haha


creadit : cameraman yang diupah khas
 
kamilah juara!!! ISBAC 2011
Dalam banyak-banyak puteh,
akan ada warna biru..
itulah Aku..hehe
maaf ya ISBAC,
bukan xnk support tp semua dah penuh da..
yang  penting semangat kesukanan tu ada..

Gambar last tu Aku dah kat tepi pantai dah..
lepas penat kat sana..
tu saje je nk bagitaw yang Isbac Juara..


No comments: