Saturday, February 19, 2011

Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas.




Bonjour!
Haha..cepat sangat terpengaruh Aku ni..
ni disebabkan  Drama Cinta Tikar Sejadah la ni..
Lakonan Farid Kamil dan Rafidah Ibrahim..ish3x

panjang sangat ke intro tu?..hehe
kali ni aku nk try nasib join kontest Cik Sue ni
niat nk join bukan suka-suka k!
 
  • Aku nk jadi pemenang
  • Aku nk buktikan blog lelaki juga cun.lawo.kemas..
  • Aku nk tunjuk lelaki juga kreatif
  • Aku nk tambah kenalan.
  • Aku nk belajar ber"blog" dengan aktif

    Hahaha...
    Niat pon dah salah da..
    xpala..asal Aku senyum je taip entry ni..(",)Y
    Untuk kontest ini..Aku post entry khas berwarna Pink..sempena tema Blog Cik Sue..
    Bukan bodek ya..haha

    Klik Banner ni k!
    SYARAT PENYERTAAN :
    (1) Warga negara MALAYSIA .
    (2) Semua jantina diterima
    (3) Ada blog! takder blog .. ditolak !
    (4) Follow blog sue klu rajin.Tkut tertinggal maklumat :)
    (5) Tag 4 orang rakan anda taw (makesure dieorg taw)

    Tarikh tutup :
    UPDATE : MASIH TERBUKA.
    Tarikh Tutup : 25 Februari 2011 jam 12.00 malam

    Hadiah :
    WANG TUNAI berbentuk topup menanti anda !
     Kata Aku nk tag :

    Uniey Pink

    elle mokhtar

    Hani

    NuR aNamI aZmi



    No comments: