Thursday, February 10, 2011

Rumah Bujang

Assalamualaikum...
selamat pagi semua?..
ceeh..mcm la ramai yg depan laptop skan kn..

pagi ni Aku ambik kesempatan keatas perempuan ke"cancel"an kelas Aku
untuk post entry ini. 
mengisahkan kehidupan rumah sewa yang porak peranda..haha..
jahat kan Aku, memburuk2kan rumah sendiri..

sebelum tu Al fatihah untuk Mak Dor, kakak kepada tuan rumah sewa Aku yang meninggal dunia lepas zohor marin : 9/2/2011.

ok!
Aku nk gtaw yang kitorg bujang ni ada jadual masak!!
(ek eleh, tu pom nk post lam blog kan?)
xpa..Aku dah kalis da..ni blog Aku..,Kata Aku..hehe.xda la..gurau je..

nk share jadual yang direka cipta oleh si Chiko masa makan semalam, 
mana la taw kan idea sebegini leh jadi ikutan anak2 gadis diluar sana..
kitorg yang bujang ni gak untung, dapat isteri nanti yang pandai masak..
xda la makan kat luar a.k.a bungkus je hari2..

Masakan penting k!
orang kata, masakan isteri ni la pengikat suami..
lau xnak bermadu la @ berpisah..mintak jauh la tu semua..
aku doakan semoga kekal selalu..Amin..

jauh sgt melencong ni..
berkata mengikut pembacaan, bukan pengalaman..hehe..
ni la jadualnya..
sytematik kan!haha


kalu nak wat contoh buleh copy..(haha.koya) klik untuk besarkan

No comments: