Wednesday, February 23, 2011

Kata Aku tidak boleh berkata - kata??!!

Hahh?..
Apa yang terjadi sebenarnya?..
tercekik tulang ikang ke?..
atau kuat sangat nyanyi lam bilik air?
Pandai ke Kata Aku nyanyi?..
sedap ke?
ceehh..macam la semua tu jd persoalan kan..haha


"tajuk kat atas tu hendaklah dibaca ngan nada terkejut tp still macho"


memang Kata Aku kelu lidah malam ni..
ada rasa macam terkena ubat bius time nk cabut gigi je..
ada juga rasa lidah ni digigit semut, 
bila bangun pagi esoknya bengkak "cobong"..haha


Al kisahnya sebab tengok Konsert Lawak 2011..
sumpah...
Aku hanya boleh gelak, guling dan gelak..
80% Aku bagitaw sama lu olang..mmg lawak ma..
Hhaih Johan..Hhaih Zizan..
mmg "Hot" la Aku cakap walaupun Aku tahu rancangan tu dah basi dah pun..
Tapi kena faham la jugak..
Aku ni student..bukan penunggu rumah..



Hilang resah, gelisah bila tgk mamat dua orang tu..
Dah tak ingat dah apa yang masuk dalam test pagi td..
Xda dah risau pasal markah test nanti..
yang paling penting, 
boleh lupakan pasal present yang hancur..
tanpa persediaan, 
tanpa komitmen dalam kumpulan, 
tanpa pemakaian yang sesuai..
semua tu dah hanyut dah dipukul ombak pantai Sura Hujung..haha


Aku akan mula berkata2 semula pada pagi esok..
apabila bangun di pagi hari setelah disusah payah oleh rakan untuk mengejutkan Aku.
mesti la mula berkata semula ketika solat Subuh kan...
xda dah nk tegur member. kompem2 semuanya ngah bermasam muka..
Aku takot..haha..
ok.!
tu je Aku nk taip..
try menyesuaikan diri mengunakan ejaan penuh..ceeeh..
tata..

No comments: