Sunday, December 19, 2010

Again~~

Mlm ni skali ag Aku tdo lewat..
adooii..
apa nk jd..
biasa waktu2 begini Aku kantoi r ngan Papa Aku sebab xtdo lagi..
bukan disebabkan risau Aku keletihan or pape je alasan laen..
tp disebabkan bil api(letrik) yg nk kena bayar..
cuti sem kat umah Aku ni ibarat waktu puncak kat jalan raya..lebih kurang camtu la nk banding..
apa x nya..dah terguna sistem 24jam sebaik mungkin..
tv lau bukak pagi, pagi plak la baru tutup..biasanya sebab Aku ar..
niat nk tgk kejap je, xsengaja terlena plak depan tv..lau tdk Papa Aku yg tutup, Adik Aku la yg ttp tv tu..
nk buat camne..
Aku xsengaja..bkn salah Aku kan lau xsengaja..hehe


mlm ni timbul mcm2 hal kat kepala Aku..
Aku start ngan tgk bola..
kemenangan Malaysia keatas vietnam yg melayakkan negara ini ke peringkat Akhir..
habis je tgk bola Aku pom start la nk on9..

bila on9 ada plak hal penaguhan ptptn yg Aku xbuat2 lagi..
tp no pin nk apply yg baru Aku beli dah..ase mcm lebih sudu dari kuah la plak..
ada kena mgena ke peribahasa ngan situasi Aku ni..haha
naseb baek la ada member2 yg baek ati n jantungnya(ayat ngepom nih) leh gak la aku bertanya dan share otak ngan diorg..haha
lau nk pikir sorg2 jgn harap la..bukan xleh fikir..
cuma lau mlibatkan hal2 camni rumit la bg aku..
naseb baek aku jumpa satu note yg dibuat oleh sape ntah..
ada di mukabuku..kiranya tu jln pylsaian la kot..lantak dulu arh..
esok2 aku pikir balik..


on9 punya on9..
"pop"
spupu Aku ata msg kat fb..
kitorg chat..
die ni duda ank satu..
masih bergaya, smart n berkerjaya..
lau sesapa ngah cari jodoh, inform la Aku ep..haha (Sepupu Aku, byr royalty tu)
tya punya tya..
die gtaw baru balik date..
wah!!
cepatnya dah dapat pganti..
kubur si arwah xnaik rumput lagi kot..haha
kata die yg si pompuan ni ustazah..come loteng (beutiful)
aku kata, "dah tu cepat2 la..Aku jd j0ng kako pom xpo" haha..
mcm Aku plak xsabar nk nikah..hehe..


seb0t sal nikah..
ada sorg member ni g honeymoon kat Paris..
wooow!!
bapak ah..
die ada la upload gmbr die ngan laki die..
sejok kot kat sna..leh peluk2 ag..
alahai..
sedap sungoh ore nikoh ni..sabar jela..
jodoh, pertemuan, ajal maut smua dah dtentukan..
lambat ngan cepat je..
kita hanya merancang..
xgitu ustaz??..haha..ada ke ustaz baca blog Aku nim?.
syok sendiri la plak..xpa la..dah Kata Aku..
suka ati Aku la kan..hehe..

laptop Aku ada ckit jah nyawo nih..
entry2 lepah ni akan menyusul tanpa paksaan..
byk Aku nk ngepek ag..
tgu lu la..
nk tdo..
roger!!!

No comments: