Thursday, December 16, 2010

probeer om !!!

 test test.. one too tree..
haha..
ni la first time aku ada blog sndiri..
atau ngan nama laen blog berdikari..keh3x..
selama ni duk baca yg org je..
xtaw nape tetiba mlm ni ase dpt hidayah nk buat menda ni..
mcm xcaya je...nk suh sape2 tampar ckit sume da tido..huuhu
tajuk kat ats tu lau merujuk kepada kamus google bermksd percubaan..
xtaw la lau die salah cetak..hehe
aku maen copy n paste je..

xpa la..
lau ikot kan..
aku ni dah lama dah berbakat lam menulis blog ni..(haha koya meta)
cuma dulu bkn kat blogspot.com ar..

ingat ag masa puah2  lam kelas dulu..
kat buku bhgian belakang tu la blog aku..
aku tulis je apa yg aku nk..
cikgu masuk kelas aku pom delete(koyak) entry aku tu..haha..

bila dah ada komputer kat umah..
aku buat blog lam mic opis..
aku save la kat mana2 biar xda org taw...
dulu mana pandai ag hidden file ni..
time tu baek ag..
skan ni pom baek kot..
haha...

menjadi plak aku nk wat blog mlm ni..
harap2 aku boleh kalahkan blogger terkenal kat Malaysia ni..
sape da nama die tu..
ala..
sape ep...
t aku ingat aku gtaw smula la.. hehe..
ok la..
aku chow lu..bateri dah nk hbs..
masa pom dah time..

~ blog oh blog ~