Sunday, December 26, 2010

Celaka punya Bab*



Bikin panas je baca tajuk tu kan..
tp tu la kenyataanya..

tetiba mlm ni Aku ase nak mengarut ckit sal kisah2 lama..
ala,xda la lama sgt pom..
ni Aku ase la..lau cite kat rumate Aku ni,
sah2 sex sep dio mapuh Aku..
kisah lama Aku xda la masa tv hitam puteh ag..
time tu umah aku dah pasang Astro la weiii...haha


Aku gelar kan Bab* ni sbgai En B la ep.. 

bermula la kisah..tayiib..
xsilap Aku time tu Aku form4..
masih muda ag mcm skan..
dan masih kurus ag..
xda la kurus sgt..
lau bakal mak mertua Aku tgk masa tu, 
org kata sedap mata memandang la..haha

masa form 3 Aku da start g sekolah ngan moto..
biasa la masa tu, darah ngah panas,
merempit ni biasa la...
Aku xbape suka la ngan pandangan org ramai psl mat rempit ni..
bukan semua mat rempit jahat deh..
contohnya Aku ar..
Aku pom merempit gak..
petang2 roung kampung,..
usha2 awek..
habis2 terik pom lau da xda kerja lain,
Aku bwk Adik Aku round kampung..yela..
dah selalu nk ikot Abg l0ng tp Aku xbwk..
xda la jahat pom kan..
kira ada ag la nilai kasih syg n nilai murni lam jiwa mat rempit mcm Aku ni..
haha..


berbalik pada cite En B...
masa form 4,
Aku akan ke sekolah berkonvoi ngan sorg junior Aku ni,
Die akan membuat kawad cam..ceehh
xda arh..die akan lalu kat rumah Aku, biasanya paling awal pkol 7.55 ar..
mat rempit yg baek, g sekolah kena awal..hihi..
sebenarnya bukan Aku suka g awal kat sekolah, tp jarak umah Aku ngan sekolah jauh..
ada la dalam 10km k0t, tu yg awal turun rumah tu..huhu.
....
ada la lam satu hari tu, seingat Aku hari Isnin xsalah..
Aku ngan Junior ni pom mcm biasa la ke sekolah..
biasanya Aku kat depan la, Aku senior kan..haha
satu kelebihan bwk moto pagi2 dapat menghirup udara yg segar..
tambah2 kawasan bukit kan..tambah2 segar la, jd Aku bwk xlaju sgt la,
dalam 60 - 70 km/j..
sampai satu bukit tu..
tiba - tiba..
pang!!!!!(Aku xtaw nk wat gano bunyi bena)..haha
....
Aku bagaikan Superman bertopengkan Power Rangers..
meniarap dan mengelongsor diatas tar (jalan raya)..
Aku rasa Aku just layan je gelongsoran tu, xda nk buat pape..
lepas Aku rasa dah sampai destinasi(berhenti gelongsor),..
Aku bangun, mula2 Aku check adalah kaki dan tangan Aku, tkot pisang berbuah dua kali,..
Aku xsangup patah tgn/kaki skali lagi..
naseb Aku baik,
pastu Aku tgk la plak Junior Aku, rupa2nya die pom kena jugak,
Die ceap wat jet ski lagi moto die kat lam parit yg xda air..hehe..
die kena sebab mengelak dari Aku,
tp nasib xbape baek, dagu/mulut die yg teruk,Aku xingat yg mana 1..
kena jahit sebab terhantuk kat moto..
...
mangsa ketiga adlah En B sendiri..
Aku tgk die mcm nazak je..
tkot gak la nyawa2 ikan sebab Aku, nk g ajar mgucap bukan die..haha..
pastu ada la pakcik ni lalu ngan keta, naseb baek die bwk slow je...
lau laju, panjang plak Aku nk kena taip ni..haha..
Die tya la Aku boleh jalan ke?..
Aku jwb ok, then Aku tya Junior Aku tu, Die jwb ok gak tp tgn duk tutup luka ngan sapu tgn die..teruk gak die rupanya..
.....
Aku ngan junior Aku angkat moto, nk balik umah la..
nk dapatkan rawatan sepatotnya..
naseb baek la Aku ngan Junior Aku dapat bwk moto balik walaupom slow2, btol la kata2 pujangga tu, biar lambat asalkan selamat..hoho...
sampai dirumah, Ayah Aku bwk Aku ke klinik berdekatan, nk cuci luka..
niat asalnya Aku nk cuci sendiri je, mat rempit, xkan la luka kecik2 pom nk kecoh kan..hehe..
tp disebabkan En B punya pasal, Aku xnk la ada pykit Aids ke apa ke..
mintak jauh la..
mc pom dapat hari tu, tp sehari je..huk3


gambar hiasan
terpikir gop lam otak Aku yg Aku nk pegi letak signboard kat c2 mengatakan
"Bab* keluar masuk dihadapan"..haha
yela, dari org laen jd mangsa sodokan En B lagi, baek aku wat g2..
Tp tu hanya tgl kenangan, moto pom Aku dah samak dah, 
tkot gak sentoh yg haram ni, naseb baek side mirror je yg pecah, xda kos baek pulih kena kuar...
....
Kenangan pahit yg membuatku tersenyum..
sekian..

No comments: