Wednesday, December 22, 2010

Skuad The Red Warriors

Hai hai hai..
Salam 1 Qlate..haha…ada gaya dejay dok?..
haa.. entry kali ni nak bebel ckit pasal bola..
bukan bola jaring, bukan bola tampar, jugak bukan bola bola api nyayian achik ngan nana tu deh..
ni bola satu dari bola dua pangilan ober..
eh eh..bukan, ni pasal bola sepak la..
sukan yg no 1 di Dunia tu..hihi..

berbalik kepada bola sepak negeri Kelantan,
sex sep Kelantan dah senaraikan/ umumkan pemain2 yg akan mengalas tggjwb untuk cuba mempertahankan Kejuaraan Piala Malaysia dan cuba gak untuk memenangi Piala2 laen yg dipertandingkan..
kat bawah ni ada 25 org pemain yg akan bermain untuk pasukan kita.."GOMO KELATE GOMO"



Senarai Pemain Skuad Liga Super Kelantan musim 2011
Penjaga Gol : Khairul Fahmi Che Mat, Mohd Shahrizan Ismail dan Norhadi Ubaidillah

Pertahanan : S Subramaniam, Mohd Farisham Ismail, Mohammad Ab Aziz Ismail, Mohd Daudsu Jamaludin, Mohd Rizal Fahmi Ab Rosid, Zairul Fitree Ishak Wan Rohaimi Wan Ismail dan Nicholas Chan.

Tengah : Muhd Badhri Muhd Radzi (Ketua Pasukan), Khairan Eroza Razali, Mohd Shakir Saari, Wan Zaman Wan Mustapha, K Soley, Mohd Nurul Azwan Roya, Zul Yusri Che Harun dan Danial Fadzly Abdullah.

Penyerang : Norshahrul Idlan Talaha (Penolong Ketua Pasukan), Muhammad Khalid Jamlus, Muhammad Ramzul Zahini Adenan, Mohd Nizab Ayub dan S Chanturu.


haa..
ni la nama2 yg akan membuatkan ore qlate pakat kumpul d Stadium Sultan Muhammad IV,
bukan nk gocoh atau ada konsert dangdut..
tp nk tgk sep2 ni main bola..
sep sedak ni..


tapi.tapi..tapi..
tahun depan Aku koho jauh doh la ngan Stadium.. :'(
xleh la nk tgk bola di Stadium lagi..( bia selama ni duk tgk TV jah pom)..hehe
sebot pasal tv..
haa..
teringat Aku pasal tgk bola d tv...
walaupon tv ni
xdok la cangih mano, xla setanding ngan Prisma 42 inci tu..
tp bernilai la gop..

 kih3x..nk suko meta..huh!!.


kisahnya gni la lebih kurang..
katakan mlm ni ado perlawanan bola..
xkiro la pasukan mano maen, tp berharap sopmo sex sep qlate main.
aku akan charge la bateri ptg tu..
aku akan pastikan penuh sebab bateri ni lau pasang tv leh tgk tv lbh kure so permainan bola sepak jah..
tu Aku oyak tu termasuk ngepeng skali tuh..hehe
biasa la student..
kitorg ni malas nk buang masa g bilik tv,
lau tgk kat bilik leh gak study baring sambil2 tu..haha

time bila nk start jah bola..
mula la start setting tv..
biasa kat bilik sex sep aku tu hya dapat tv1, tv2 ngan tv3 jah..tu pom mujur..mekasih RTM..hehe
setting tv ats mejo..
eh bukan, letak tv atas kabinet tv la kan, ada ke letak atas meja stdy, tp kabinet tv tu tetap duk atas meja stdy..wahhaha ..fikir2kan la..

Pah kompem siaran nmpak jelas..errkk, maksd aku paling terbaik, kitorg pom susun kerusi..
ni cite aku gtaw lau tgk pasukan kelantan maen..
lau pasukan laen xcamni..
xminat..hehe..

Masa bola ngah main..
katakan lau pasukan kelantan myerang,
mula la start wat ombak..haha..
bukan2..
Aku tipu je tu,
mula la start sorak..
ado hok bangun sapa menganggu pandagan penonton laen (byi mcm ramai je..hehe)
huh!! nyaris2 terlepas babak menarik tu..
Aku la hok jong tegur.."xnmpok ni" haha..lebih kurang g2 la..
...
pastu lau babak gol plak,
mcm biasa la..
bangun, sorak,komen2 wat ombak, ado tu siap suruh "bawak lagi..sepak...shoot!!!" 
pdhal pemain tu bkn dgr pom..huhu..
tambah so ag..tepuk2 meja..
sapa gegar tv tu, pahtu mula la siaran xjelas..
pahtu mula la sex sep aku ni duk kalut..
"mano bola?..mano bola?.."
pdhal bola duk dalam gol,
ore laen sorok lamo dah,
sex sep aku baru prasan bola duk dalam gol dah...
baru la start sorak jugok.."Gooolll!!!"..haha
pahtu disusuli komen lebih kurang begini dari penyokong2..
"cish, nate apo tv, nk tgk bola pom xnmpok..haha"...
....
(baca ngan nada sedih)
dah tu Aku nk wat gano..mujur ado jah ni..
hok ni la buleh tgk brita, leh tgk cite puteri bunian kat tv3, hok ni gop la ore pinjam time telefon punoh..
dgr azan time nk bukak poso pom hok ni jugok..nggee..
....
nanti Aku akan bwk jgop g tmpat jauh..
senang nk tgk bola tahun depan..
mintak2 la ado siaran tv sano..huhu.

No comments: