Tuesday, December 28, 2010

Ya..Penat!!

Ahha..
xleh blaa..
tetiba Aku cakap luar doh!!..haha

penat..ya!!, tu la perkataan yg sesuai untuk Aku hari ni..
merayap 1 negeri Kelantan..konon la..haha..
tu la keje org bujang mcm Aku ni..
setelah meninjau keadaan negeri, 
Aku leh simpulkan cuaca hari ni basah..
ya,  B A S A H...
berkaitan ngan basah ni, dah tentu la hujan kan..
bukan tangkap basah k..Aku xterfikir pom sal tu..erk!!apa Aku mengarut ni..
xpa la..
Kata Aku..


bila hujan ni Aku nk komplain la ckit..
Aku xbape nk suka ngan sikap pemandu yg xpasang lampu time hujan..
Lau hujan manja2 xpa la..
lau hujan harimau+singa+beruang camne plak..
sape nk jawab..
bukan apa, bila da hujan, jarak penglihatan kita kurang...
Aku budak Akaun pom, Aku taw gak hukum alam..(kait ke?.?.?.)
bila dah pandangan kita terjejas, nk memotong pom myusahkan..
lau semua bwk keta dgn kelajuan atas 80km/j xpa la..(Ayah Aku cakap, kelajuan ni xmenyusahkan org..xslow n xlaju sgt..sede molek..)
Ya, Aku tahu hujan...bukan Aku nk kata lau hujan xleh bawak slow,
keselamatan penting gak bagi setiap pemandu...
tp bagi drifter mcm Aku ni camne?..ecece..
bukan, Aku nk tegaskan kat cni, pengunaan slogan
"biar perlahan asal selamat" ni btol dah, tp lau xpasang lampu time hujan..aku rasa xbape selamat sgt kot


(Ayah Aku dah nk gerak..kena siap lu,..= idea lari)

sambungan...

aahha..
Aku baru balik dari Guo..keh3x..
hujan beb!!
naseb baek td semua org da pasang lampu..
lau x..
panjang lebar ag la Aku mengarang cni.heh!!

Dari pagi hari lagi Aku kuar umah...
ke bandar..
ketemu seseorang!!
yang Aku suka hari ni, Die blanja makan!!..haha..thanks awek!!
then bayar ansuran rumah, ansuran keta BMW,..kempis poket Aku hari ni..
seumpama kempisnya perut Aku..haha..
pastu, terima order layang dari Adik Aku,
mintak bukan maen sedap je..
duitnya xkirim..
ceh!!
naseb baek Bank Negara Aku ada tabung lebih..time kasih BNA!!


ya..
penat, masih xda rehat..
xleh nk rehat lau xtaip xtvt hari ni..
diary la katakan..
haha..
gilak!!!
skan dah selesai da kot..
ya..ceap!






yang berfikir(",)

No comments: