Monday, December 27, 2010

Apa?!!!

Selamat pagi..!!!
haha..
masih sempat kot Aku kata g2..
jam xpukul 12 ag..still morning rite..

Aku...
Aku....
Aku xda pape nk taip sebenarnya..
juz sebagai warm up jari jemari je..hehe..
Ag pom Diari Aku ni kosong..
byk page xguna..
so xsalah Aku guna sehelai dua nk conteng2 kot...
alah..mcm xbiasa..
Aku pnh buat gni masa kat sekolah dulu..
boring sgt kot..
tu la naseb membujang..erkk!!
sabit ko???..haha

Hari ni 27hb dah..
esok lusa nk kena daftar dah..
tp Aku xtaw mana ag ni..
mksd Aku, Aku xbuat persiapan pape pom ag..
jgn ingat Aku ni org laki xperlu buat pape..
buat sempoi, buat selamba buddog  je..
sama je laki ngan pompuan ni..
cuma lau pompuan tu lebih ckit ar kot..
yela..
lau pakaian tu byk dah..
tambah plak alat make up lagi..
xkisah la..tu hal diorg..
yg Aku ni semua menda xsiap lagi..
Harap2 xjd "Hero xga'doh la"..

Hai tempat baru..
Hai alam baru..
gane la rupa "dio" ep..wakaka...
tp tu bukan masalhnya..
pape pom hidup Aku kena teruskan gak kat sana t..
org sana!!!
tgu Aku datang ngan bagasi, Almari kain n raga warna biru ya..haha..
...

No comments: